Marienlyst Strandhotel er topscorer i ny image-undersøgelse

Marienlyst Strandhotel blev topscorer imageanalyse (foto: Marienlyst Strandhotel)

Hotellet vinder på 5 ud 9 parametre i stor undersøgelse

Analysen laves af MyResearch i samarbejde med Danske Konferencecentre og er et udviklingsværktøj, der giver en masse viden, som centrene kan bruge i udviklingen af deres produkt og markedsføring. Den samlede bedømmelse er sammensat af BrandStrength, der bygger på kendskab og lysten til at booke stedet og BrandPosition, der bygger på, hvordan stedet bedømmes på 9 kvalitative parametre. 

I 5 af disse parametre topper Marienlyst Strandhotel. Hotellet er imagefavoritten blandt møde- og konferencecentre og kan bryste sig af at ligge i spidsen, hvad angår beliggenhed, faciliteter, oplevelser, service og forplejning. Så imagemæssigt står hotellet stærkt, og her glæder man sig naturligvis til at kunne åbne igen på den anden side af coronasituationen.

”Vi er utrolig stolte over de fine karakterer fra landets mødebookere – det varmer i denne svære corona-tid. Det bekræfter os i, at vi gør det rigtigt, og at vi her på Marienlyst Strandhotel har noget helt særligt at tilbyde vores gæster. Og her tænker jeg ikke kun på vores smukke beliggenhed og faciliteter, men især på medarbejderne, som er hotellets brændstof og vigtigste aktiv og som altid står klar til at yde den bedste service og skabe unikke oplevelser for vores besøgende,” udtaler hoteldirektør Michael Lauritsen

Undersøgelsen er foretaget af MyImageKonference, hvor 867 mødebookere har deltaget og givet karakterer til en lang række konferencecentre i landet.