Clarion Hotel Copenhagen Airport åbner tv-studie

Illustration af tv-studiet fra Clarion Hotel Copenhagen Airport

Corona krisen har fået hotellet til at gå nye veje

De fleste har nok fået testet tålmodigheden ved knitrende, uskarpe online-møder siden corona-pandemiens fremspring. Men sådan behøver det ikke være, for med det rigtige set-up kan man afholde alt fra møder til store konferencer gnidningsfrit online eller som hybrid med deltagere både fysisk og online. På Clarion Hotel Copenhagen Airport tilbyder man derfor nu, at virksomheder kan booke et all-inclusive tv-studie med professionelle teknikere og kamerafolk, som sørger for at alt spiller.

“Vi vil selvfølgelig helst byde møde- og konferencegæster velkommen fysisk på hotellet. Men vi ser også et behov for andre løsninger i disse dage. Både fra dem, som gerne vil begrænse de fysiske møder, og fra dem som simpelthen ikke har mulighed for at afholde deres internationale events pga. lukkede grænser. Det behov vil vi gerne opfylde, og med Creative Technology’s professionelle udstyr og kompetencer er det blevet muligt,” siger Martin Glensted, Director of Sales hos Clarion Hotel Copenhagen Airport.

Mulighederne med det nye tv-studie på Clarion Hotel Copenhagen Airport er mange, for studiet tilpasses hvert enkelt arrangement. Ønsker man eksempelvis at have et publikum, kan hotellet under de nuværende restriktioner huse 125 siddende tilskuere.

Med løsningen fra Creative Technology, kan virksomheden, der afholder et event, selv bestemme, om det skal live-streames via virksomhedens hjemmeside, sociale medie-kanaler, en betalingsside eller on-demand.

“Det her er Rolls Royce-udgaven af online- og hybridmøder for virksomheder, som ønsker at fremstå ultraprofessionelle. Det er f.eks. ideelt i forbindelse med produktlanceringer, foredrag og globale konferencer, fordi man kan se med i exceptionel god kvalitet, uanset hvor man befinder sig,” siger Martin Glensted.